Monday, August 30, 2010

aku...

kalau ari ini aku terjatuh....
tolonglah aku untuk bangun kembali
kalau ari ini aku terduduk kaku....
tolonglah aku untuk berdiri kembali
kalau ari ini aku terlupa senyum
tolonglah ingatkan aku untuk senyum kembali
kalau ari ini aku terlupa ketawa....
tolonglah ingatkan aku untuk ketawa kembali
kalau ari ini aku terlupa untuk menanyakan khabarmu
maafkan aku.... aku tak berdaya lagi.....berdiri di depan mu jugak membuatku hampir terduduk
tp aku harus kuat .... aku perlukan hipokrit dalam hidup aku ketika ini....
dgn hipokrit je yang boleh buat aku tersenyum, tergelak dan berdiri dengan tenang walaupun hanya diluar shja...
Ya Allah Ya Tuhan ku...... ampunkanlah diri ini kerna hampir terlupa untuk menghargai kehidupan pinjaman MU ini sebaiknya.... aku x kuat menghadapinya tp aku berharap aku dapat menempuhnya dengan tabah..... aku memohon Perlindungan Mu..... amin.....

No comments:

Post a Comment